Loader
  1. Društvo Lemia d.o.o. registrirano je kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod poslovnim brojem subjekta 080281920, OIB 19783069838.

Ovi opći uvjeti poslovanja propisuju uvjete i pravila korištenja usluga koje Lemia d.o.o. (dalje u tekstu Društvo) pruža u okviru obavljanja registrirane djelatnosti (usluge čišćenja, bojanja, manji krojački popravci).

Ovim Općim uvjetima poslovanja uređuju se odnosi između Društva kao pružatelja usluga s jedne strane i korisnika usluga (u daljnjem tekstu: Korisnik) s druge strane.

Korištenjem usluga odnosno preuzimanjem Primke Korisnici iskazuju da se u cijelosti slažu s ovim općim uvjetima poslovanja.

2. Tijekom dugogodišnjeg iskustva i tradicije, sve predmete zaprimljene u svrhu pružanja usluga Društvo tretira prema visokim standardima kvalitete i pravilima struke, suvremenom tehnologijom i profesionalnim sredstvima od strane tehnologa, kemijskih čistača te ostalog stručnog i educiranog osoblja.

3. Uzimajući u obzir delikatnost i specifičnost usluga koje Društvo pruža molimo da prije odabira usluge uzmete u obzir slijedeće elemente koji se odnose na karakteristike predmeta za koje naručujete usluge.

3.1. U tablici 1.1.možete pronaći podatke o procjeni vrijednosti tj. životnom trajanju pojedinih predmeta prema njihovoj starosti.

 

Tablica procjene vrijednosti odjeće u postocima prema starosti
Vrsta odjeće Prosječanvijek trajanja 0-12 mjeseci <2 godine < 3godine <4 godine <5 godina <6 godina <7 godina
Tkanina 4 85/80 65/60 45/35 25/10
Prirodnokrzno 7 85/80 80/70 70/60 60/50 50/40 40/30 20/10
Glatke i velur kože 5 85/80 75/65 55/45 40/25 25/10
Mc cloud jakne 5 85/80 75/65 55/45 40/25 25/10
Odijelo 4 85/80 65/60 45/35 25/10
Hlače, suknje, košulje 3 75/70 50/40 25/10
kravate, cipele 3 75/70 50/40 25/10
Sportska odjeća 2 65/55 25/10
Kardigan majice 4 85/80 65/60 45/35 25/10
Večernje odjelo 4 85/80 65/60 45/35 25/10
Vjenčanica 1 50/30
Popluni 7 85/80 80/70 70/65 60/50 45/35 35/25 25/10
Prekrivači za krevet 6 85/80 80/70 65/60 50/40 35/25 25/10
Zavjese 5 85/80 75/65 55/45 40/25 25/10
Prekrivači za namještaj 5 85/80 75/65 55/45 40/25 25/10
Kućno rublje 4 85/80 65/60 45/35 25/10
Tepisi 7 85/80 80/70 70/60 60/50 50/40 40/30 20/10

 

Uzimajući u obzir trajanje pojedinog predmeta nedostaci koji se mogu pojaviti nakon izvršene usluge rastu proporcionalno starosti predmeta.

3.2. Društvo ne preuzima odgovornost za privjeske, kopče, remene, zatvarače i sve ostale aplikacije. Navedeni dodatci odjevnim predmetima često ne podliježu uputama za održavanje na ušivnoj deklaraciji, zbog loše kvalitete materijala od kojih su napravljeni. U procesu kemijskog čišćenja Društvo isto nije u mogućnosti predvidjeti slijedom čega ne odgovara za isto.

3.3. Predmet koji ne sadrži ušivenu etiketu sa naznačenim postupkom njege Društvo preuzima na postupanje isključivo i jedino na odgovornost Korisnika.

3.4. Tijekom upotrebe, nošenja i njege predmeta dolazi do raznih utjecaja, trenja i ribanja tekstila, izloženosti svijetlu i kemikalijama te znoju, koji smanjuju upotrebnu vrijednost predmeta. Ovi utjecaji ponekad dođu na vidjelo tek nakon postupka njege, pranja, kemijskog čišćenja te je u odnosu na iste isključena odgovornost Društva.

3.5. Na mjestima povećanog pritiska na materijal te uslijed mehaničkog trenja (donji dio hlača, laktovi kod primjerice sakoa) dolazi do povećanog sjaja. U samom procesu čišćenja i naknadnog glačanja navedeno se nikako ne može ublažiti. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.6. Ukoliko proizvođač odjevnog predmeta nije poštivao uvjete lijepljenja sloja međupodstave na frontalno fiksiranim dijelovima odjeće, prilikom kemijskog čišćenja može doći do odljepljivanja flizelina što se očituje stvaranjem mjehurića na površini osnovne tkanine. Navedeno se nikako ne može ublažiti, te za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.7. Podaci na ušivenim etiketama moraju odgovarati stvarnom predmetu za koji se usluga naručuje. Proizvođač je odgovoran za točnost navednih podataka. Međunarodno važeći simboli moraju se odnositi na cijeli predmet, uključujući gumbe i sastavne dijelove odjevnog predmeta (šljokice, perlice, krzno-umjetno/pravo i sl.) pri čemu treba računati na višestruko čišćenje. Ako su simboli na ušivenoj etiketi pogrešno navedeni, za oštećenje u čišćenju odgovara proizvođač.

 3.8. Elastanska vlakna tijekom vremena gube svoju elastičnost, a nerijetko dolazi do kidanja niti. Društvo ne snosi odgovornost u odnosu na ovakve posljedice.

3.9. Mehanička oštećenja koja postanu uočljiva nakon izvršene usluge najčešće nisu od procesa čišćenja već je riječ o pohabanim i poderanim mjestima od nošenja ili izvučene i napukle niti, koje su u tijeku čišćenja zbog mehaničkog djelovanja jače došla do izražaja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.10. Do promjena obojenja i posivljenja dolazi najčešće zbog nedovoljne postojanosti obojenja na otapalo ili/ vodu ukoliko je ona prisutna. U slučaju da opisane promjene nastanu kod obrade koja odgovara oznakama na ušivenoj etiketi tada je uzrok u nedovoljnoj kvaliteti materijala ili su pak pogrešno uneseni podaci na ušivenoj etiketi. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.11. U promjene obojenja ubraja se i blijeđenje tona uzrokovanog zbog izlaganja umjetnom i sunčevom svijetlu. Iako ove promjene nisu uzrokovane čišćenjem iste nakon čišćenja postaju jasnije uočljive. One nastaju zbog dugotrajne uporabe ili zbog slabe postojanosti na svijetlo. Jako su izražene kod zastora i sličnog tekstila koji po svojoj namjeni mora biti duže izložen na svjetlo. Ovdje zbog dugog izlaganja suncu, dolazi i do oštećenja vlakana, koje postaje uočljivo nakon kemijskog čišćenja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.12. Pri čišćenju predmeta koji sadrže i mješavine vuna/polyester uz dodatak 2-5% elastana uslijed nepostojanosti bojila na elastanskom vlaknu na perkloretilen, dolazi do opasnosti od posivljenja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

3.13. Ako je tekstilni predmet bio napadnut od mikroorganizama (znoj, mrlje od sokova, sladoleda i sl.) mrlje nastale na mjestu rasta njihovih kolonija ne mogu se ukloniti, ali u čišćenju mogu promijeniti boju. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

ZAVJESE

3.14. Zbog svoje specifične namjene zavjese su uporabni tekstilni predmet koji dugotrajnim izlaganjem različitim utjecajima (sunčevoj svjetlosti, toplini grijućih elemenata poput radijatora, prašini, duhanskom dimu i česticama čađe) mogu promijeniti i umanjiti njihova svojstva. Određena oštećenja poput žutila, oslabljenja i pucanja materijala, gubitka boje, gubitka čvrstoće materijala mogu biti vidljiva tek nakon procesa pranja/čišćenja. Za ovakve nedostatke Društvo ne snosi odgovornost.

BOJANJE

3.15. Društvo na usluge bojenja preuzima isključivo predmete načinjene od prirodnih vlakana (pamuki i lan) sa vrlo malim postotkom umjetnog vlakna (do 5%).

3.16. Proces bojanja provodi se na temperaturi od 90 stupnjeva u vremenskom trajanju od 3 sata.

3.17. Kod odjevnih predmeta sa podstavom može doći do pucanja podstave, gužvanja, nejednakog obojenja ili čak određenog postotka skupljanja. Navedeni predmeti ne mogu se izglačati.

3.18. Masne mrlje na odjevnom predmetu koje prije bojanja nisu uklonjene, fiksirat će se, bojilo ih neće prekriti te će postati izraženije.

3.19. Kod odjevnih predmeta koji su na nekim mjestima izblijeđeni jer su došli u doticaj sa agresivnim kućanskim sredstvima za izbjeljivanje, moguća je pojava rupa ili djelomičnog prikrivanje bojom. Krajnji rezultat ovisi o tome da li je došlo do površinskog ili dubinskog  oštećenja materijala.

3.20. Ako se na odjevnom predmetu nalazi konac koji je sintetički, a ne pamučni, isti se neće obojati, može se skupiti pri čemu se material na tim dijelovima nabora i nije ga moguće izglačati.

3.21. Odabirom korištenja usluga bojanja potvrđujete da ste u cijelosti upoznati sa ovdje navedenim rizicima, te na iste bezuvjetno pristajete.

KOŽA

3.22. Prava koža je prirodan proizvod. Ona je porozna i propušta zrak, upija i propušta tjelesne tekućine, razmjerno slabo upija vodu, ima odličnu elastičnost, dobru termičku otpornost i pri većim oštećenjima pokazuje svoju dobru mehaničku čvrstoću. Njeno ponašanje prilikom nošenja i čišćenja razlikuje se od tekstilija.

3.23. Kožni odjevni artikli, obuća i modni dodaci se rade iz koža različitih životinja, stoga njega i čišćenje kožnih predmeta zahtijeva različite vrste obrada.

3.24. Neke značajke kože mogu postati vidljive tek nakon čišćenja. Koža može:

 

  • postati neotporna zbog gubitka završne obrade
  • postati flekava zbog oslobađanja ljepila
  • pokazati znakove korištenja: npr. izgubljeni šavovi i fiksirane mrlje
  • sadržavati greške kao što su pukotine, rupice od šivanja, brazgotine koje ne moraju biti odmah vidljive zbog zaprljanja
  • sadržavati mrlje koje su tretirane kod kuće (krv, ljepila, kem. olovke, lakovi, sandolin i sl.) koje se ponekad neće moći u potpunosti ukloniti
  • biti obojena bojilom koje nije otporno na uvjete čišćenja pa obuća može promijeniti boju
  • biti spajana od više dijelova  i vrsta kože različitih boja zbog čega nakon čišćenja može doći do vidljivih razlika u obojenju
  • sadržavati plijesan koja se u većini slučajeva ne može otkloniti ili se nakon nekog vremena, usprkos čišćenju, ponovo vrati
  • sadržavati neugodne mirise koji se mogu zadržati i nakon čišćenja

3.25. Prilikom bojenja glatke kože, koža se može lagano ukrutiti. Ova pojava se umanjuje nošenjem i mehaničkim gibanjem.

3.26. Društvo ne garantira za:

  • Kvalitetu kože od koje je predmet sačinjen,
  • Kvalitetu boje na kožnim i tekstilnim dijelovima pri čemu može doći do prelaska boje sa kože na podstavu,
  • Odstranjivanje svih vrsta dubinskih zaprljanja na koži pogotovo onih nastalih od plave boje sa jeans odjevnih predmeta,
  • Odstranjivanje svih vrsta dubinskih zaprljanja na tekstilnom dijelu i podstavi.

3.27. Pored iskustva čistača, optimalna kvaliteta čišćenja ovisi o ručnoj obradi i specifičnim pomoćnim sredstvima koja se koriste za kožu. Društvo raspolaže kvalificiranim i stručnim osobljem, posebnim tehnologijama za čišćenje kože, specijalnim programima i dodacima za čišćenje, nanošenje vodootporne zaštite, oplemenjivanje, te završno ručno bojenje kože.

3.28. Odabirom korištenja usluge čišćenja kožnih artikala i modnih dodataka potvrđujete da ste u cijelosti upoznati sa ovdje navedenim rizicima, te na iste bezuvjetno pristajete.

TEPISI

3.29. Prilikom čišćenja sintetskih tepiha ili tepiha od prirodnih vlakana (vune ili svile), nemoguće je u potpunosti ukloniti specifična zaprljanja poput tinte i boje, krvi, urina, kave i sl.

3.30. Miris urina kućnih ljubimaca nemoguće je u potpunosti ukloniti sa tepiha.

3.31. Kod čupavih tepiha ili tepiha visokog flora nemoguće je u potpunosti ukloniti životinske i ostale dlake, te postoji mogućnost da se nakon čišćenja i dalje truse. Postoji mogućnost da se visoki flor nakon čišćenja polegne.

3.32. Kod vunenih, svilenih i unikatnih tepiha linjanje vlakana normalna je pojava, a ovisi o kvaliteti vlakana i načinu izrade tepiha. Sasvim je normalno da se linja 10% od težine vunenog tepiha.

3.33. Manji vuneni tepisi do 12 kg ili 4m2 čiste se kemijski, a veći vuneni tepisi čiste se na odgovornost stranke metodom šamponiranja i centrifigiranja.

3.34. Prilikom čišćenja ili pranja tepiha sa tvrdim dnom, može doći do odljepljivanja poruba ili prodiranja ljepila na lice ili naličje tepiha.

3.35. Franđe je nemoguće izbijeliti, a ako su oštećene prethodnim postupcima ili zbog starosti moguće je da se oštete još i više.

3.36. Nakon procesa pranja/čišćenja do izražaja mogu doći:

Oštećenja nastala od grijaćih tijela (kamina, radijatora i sl.)

  • Oštećenja nastala od izlaganja direktnom sunčevom svjetlu (promjena u tonu obijenja)
  • Polegnuti flor od težine namještaja koji je stajao na njemu
  • Oštećenja nastala od hodanja (a ovise o kvaliteti izrade tepiha)
  • Tretiranje tepiha raznim kućanskim sredstvima koja nisu dobro isprana sa tepiha

4. Uzimajući u obzir opisano pod točkom 3. ovih Općih uvjeta Korisnik se slaže da neće smatrati odgovornim Društvo, niti će tražiti naknadu štete u slučajevima u kojima Društvo ne može biti odgovorno za nastalu štetu.

4.1. Odgovornost Društva za štetu isključuje se za:

  • oštećenja, slabost materijala, greške na materijalu koje nisu uočljive prije procesa čišćenja ili pranja
  • tretiranje predmeta bez ušivene etikete
  • tretiranje predmeta s ušivenom etiketom koja ne odgovara pravilnom održavanju predmeta
  • tretiranju artikla loše postojanosti obojenja materijala pri čemu je moguć prelazak boje sa jednog dijela na drugi
  • tretiranje odjevnih predmeta sa prirodnim krznom koje, zavisno o starosti i kvaliteti, nije postojano u procesu kemijskog čišćenja dozvoljenog prema ušivenoj etiketi odjevnog predmeta
  • za prirodno i umjetno krzno koje se ne može odvojiti od odjevnog predmeta (jakne sa kapuljačom, orukavljem i sl.), koje nije postojano u procesu kemijskog čišćenja dozvoljenog prema ušivenoj etiketi odjevnog predmeta, odnosno za koje podaci na ušivenoj etiketi ne odgovaraju stvarnom predmetu za koji se usluga naručuje slijedom čega za iste odgovoara proizvođač (tč. 3.6. ovih Općih uvjeta).
  • starosti dotrajalost odjevnog predmeta, koja rezultira kroz gubitak tona obojenja, skupljanje, gubitak izvornog oblika te slabljenje- pucanje materijala
  • tretiranje predmeta s aplikacijama (kopče, perlice, šljokice, zatvarači, gumbi i pojasevi).

5. Prilikom odabira usluge i zaprimanja predmeta u obradu djelatnici Društva će zajedno s Korisnikom izvršiti detaljan pregled proizvoda. Korisnik je dužan obavijestiti djelatnika koji preuzima predmet o stanju predmeta.

5.1. Ukoliko se primijete nedostaci ili potencijalni rizici, djelatnici će na iste upozoriti Korisnika, te će se o istome sastaviti zapisnik. Zapisnik sadrži datum i vrijeme sastavljanja zapisnika, nedostatke odnosno potencijalne rizike, te potpis osobe koja je zaprimila predmeti potpis Korisnika.

5.2. Potpisivanjem zapisnika i preuzimanjem Primke Korisnik je suglasan da se usluga izvrši na njegov rizik, te se isključuje dgovornost Društva za svaku štetu.

 

5.3. Jednom unesene podatke i napomene u programski softwer Anada, koji Društvo koristi u svom poslovanju, Društvo tj. osoblje Društva koje koristi program nisu u mogućnosti naknadno mijenjiti budući da program isto ne dozvoljava (zaštita od strane vlasnika programa).

5.4. Radi izbjegavanja svake sumnje kako u trenutku zaprimanja, unatoč visokoj educiranosti osoblja Društva nije moguće uočiti sve nedostatke na predmetu (starost predmeta, neistiniti podaci na ušivenoj etiketi i sl.). Društvo ne snosi odgovornost za nedostatke koji se pokažu zbog svojstva predmeta postojanih u trenutku predaje predmeta Društvu a kako je navedeno u točki 4. ovih Općih uvjeta.

6. Ukoliko se neki od nedostataka pokaže tijekom postupka čišćenja/bojanja i sl. Društvo će zastati s uslugom, a djelatnik Društva kontaktirati će Korisnika I od njega zatražiti uputu o daljnjem postupanju. O navedenoj okolnosti će se sačiniti Zapisnik koji će sadržavati sve elemente kao i Zapisnik iz točke 5. ovih Općih uvjeta. Potpisivanjem zapisnika Korisnik je suglasan da se usluga izvrši na njegov rizik, te se isključuje odgovornost Društva za svaku štetu.

7. Po izvršenoj usluzi Korisnik je dužan predmet bez odgađanja pregledati.

8. Nakon što Korisnik pregleda i preuzime predmet nad kojim je usluga izvršena Društvo više ne odgovara za nedostatke koji su se mogli opaziti uobičajenim pregledom, izuzev ukoliko je Društvo za nedostatke znalo a nije ih pokazalo Korisniku.

Neovisno o ovoj odredbi koju predviđa Zakon o obveznim odnosima, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača Društvo mora Korisniku omogućiti podnošenje pisanog prigovora u svojim poslovnim prostorijama i bez odgađanja pisanim putem potvrditi njegov primitak. Osim navedenog, Društvo je dužno potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte.

Društvo je dužno u poslovnim prostorijama vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora iz stavaka 1. i 2. ovoga članka.

9. U slučaju da Korisnik nije zadovoljan izvršenom uslugom, odnosno smatra da postoje nedostaci koje je uzrokovalo Društvo istom je dužan bez odgađanja obavijestiti djelatnika Društva.

9.1. Djelatnik Društva će na licu mjesta istražiti reklamaciju i poduzeti sve što je u njegovoj moći kako bi se o reklamaciji odlučilo bez odgađanja. Rok za predavanje reklamacije je 24h od preuzimanja spornog predmeta.

9.2. U slučaju da Korisnik nije zadovoljan uslugom čišćenja, Društvo će, bez naknade ponoviti postupak u slučaju postojanja njegove odgovornosti.

9.3. U slučaju da reklamaciju Korisnika nije moguće riješiti na licu mjesta ista će biti proslijeđena zajedno sa predmetom u sjedište Društva na unutarnju istragu kako bi se utvrdio uzrok nedostataka.U ovom slučaju sačinit će se zapisnik o reklamaciji u kojem će biti navedeno o kakvoj vrsti reklamacije je riječ, a Korisniku će biti uručena  ”Potvrdu o primitku predmeta na reklamaciju” koja se nalazi na dnu ”Zapisnika o reklamaciji”.

9.4. Reklamacija Korisnika biti će obrađena sukladno pravilima struke uzimajući u obzir podatke kojima Društvo raspolaže o slijedivosti predmeta koji je Društvu povjeren na uslugu. Prilikom obrade reklamacije Društvo može kontaktariti proizvođača kako bi primilo podatak o načinu izrade i kontroliranja kvalitete proizvoda prije stavljanja međunarodno važećih simbola načinu održavanja na ušivenu etiketu za čije stavljanje odgovornost leži isključivo na proizvođaču sukladno točki 3.6. ovih Općih uvjeta. O rezultatima provedene istrage nad reklamacijom Korisnik će biti obaviješten unutar 15 dana putem e-maila i poštom preporučeno. Korisnik je obvezan kontaktirati Društvo, donosno doći preuzeti predmet u roku od 30 dana od dna primitka rezultata o provedenoj istazi. Protekom roka od 60 dana Društvo ima pravo raspolagati predmetom, te će sukladno Zakonu o zbrinjavanju tekstilnog otpada nepreuzeti predmeti predati Caritasu ili društvu za zbrinjavanje otpada Z.I.T.O.

9.5. U slučaju da se utvrdi da je riječ o šteti uzrokovanoj radnjama Društva ili gubitkom predmeta, Društvo će Korisniku nadoknaditi nastalu štetu koja se procijenjuje u zavisnosti od starosti predmeta, daljnjoj nosivosti, veličini pukotine/mrlje isl. U slučaju da je riječ o potpunom uništenju Društvo će Korisniku nadoknaditi štetu u visini tržišne vrijednosti predmeta, uzimajući u obzir starost predmeta sukladno tablici iz točke 9.6. ovih Općih uvjeta. Za utvrđivanje visine naknade štete u ovom slučaju Korisnik je obvezan dostaviti Društvu podatak o starosti predmeta i dokaz o kupnji (račun).U slučaju nedostataka dokaza o kupnji proizvoda (račun), kako bi se utvrdila trenutna tržišna vrijednost predmeta biti će potrebno provesti istragu o cijeni predmeta u trenutku kupnje i starosti predmeta.

9.6. Uzimajući u obzir životni vijek predmeta kako je isti opisan u točki 3.2. ovih Općih uvjeta tržišna vrijednost predmeta u odnosu na vrijednost predmeta umanjuje se po godinama starosti predmeta u postocima kako slijedi:

Tablica procjene isplatne vrijednosti predmeta
Vrsta odjeće Prosječan vijek trajanja 0-12 mjeseci <2 godine < 3 <4 godine <5 godina
Tkanina 4 50,00% 40,00% 30,00% 20,00% 0,00%
Prirodno 7 80,00% 70,00% 60,00% 50,00% 40 % i manje
krzno
Glatke i velur kože 5 70, 00 % 60,00% 50, 00 % 50, 00 % 50,00%
Mc cloud jakne 5 80,00% 70,00% 60,00% 60,00% 60,00%
Odijelo 4 50-70 % 40,00% 30,00% 30,00% 20,00%
Hlače, suknje, košulje 3 50,00% 40,00% 30,00% 20,00% 20,00%
Sportska odjeća 2 40,00% 30,00% 20,00% 0,00% 0,00%
Popluni 7 50-70 % 50,00% 40,00% 30,00% 20,00%
Zavjese 5 40,00% 30,00% 20,00% 10,00% 0,00%
Tepisi 7 40,00% 30,00% 20,00% 20,00% 10,00%

 

9.7. Ukoliko se reklamacija riješi na obostrano zadovoljstvo Korisnik i Društvo će o navedenom potpisati zapisnik te Potvrdu o primitku s osnova naknade štete/ odnosno, u opciji Korisnika, o zamjenskom ispunjenju obveze korištenjem usluga Društva u visini utvrđenog iznosa štete.

9.8. U slučaju potpunog uništenja predmeta, trenutkom potpisivanja Potvrde o isplati štete odnosno o korištenju usluga Društva umjesto isplate, uništeni predmet prelazi u vlasništvo Društva, te Korisnik više ne polaže nikakva prava na istom.

9.9. Ukoliko se reklamacija Korisnika ne može riješiti na obostrano zadovoljstvo provest će se vještačenje u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka.

9.10. Neovisno o postojanju reklamacije Korisnik je bez odgode dužan Društvu podmiriti račun za izvršene usluge.

9.11. Do potpunog namirenja računa Društva za izvršene usluge Društvo ima pravo zadržanja predmeta Korisnika nad kojim je usluga izvršena.10.

10.Prilikom prvog posjeta pojedinoj poslovnici Društva i preuzimanja predmeta od strane Korisnika djelatnici Društva zatražiti će od Korisnika pojedine osobne podatke.

10.1. Osobni podaci prikupljaju se u svrhu sklaopanja i ispunjenja ugovora. Društvo se obvezuje prikupljenim osobnim podacima postupati sukladno odredbama Opće uredbe i zaštiti podataka (dalje u kestu “GDPR”) i pripadajućih primjenjivih propisa o zaštiti osobnih podataka. U tu svrhu Društvo sukladno odredbama čl. 13 i 14 GDPR-a daje slijedeći obavijesti:

10.1.1. Osobne podatke navedene u ovim Općim uvjetima u svojstvu voditelja obrade prikuplja Lemia d.o.o. registrirano je kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod poslovnim brojem subjekta 080281920, OIB 19783069838. Podaci i kontakt službenika za zaštitu osobnih podataka dostupni su na web stranici Društva www.lemia.hr;

10.1.2. Društvo prikupljene osobne podatke može koristiti u svrhu sklapanja i ispunjenja ugovora o pružanju usluga i ispunjenja zakonskih obveza iz propisa područja djelatnosti Društva, sukladno čl. 6. st 1(b) GDPR-a.

10.1.3. Podaci koji se prikupljaju su podaci o imenu i prezimenu, adresi stanovanja, broju telefona, e-mail adresi.

Prikupljeni podaci se ne dostavljaju trećim osobama i ne izvoze izvan EU

10.1.4. Društvo će podatke koje prkuplja čuvati u bazi podataka 6 godina od sklapanja ugovora.

10.1.5. Društvo poštuje prava ispitanika na pristup, ispravak, brisanje i ograničavanje obrade osobnih podataka, kao i prava na ulaganje prigovora na obradu i prava na prenosivost podataka. Navedena prava ispitanici ostvaruju podnošenjem pisanog zahtjeva Društvu i/ili Službeniku za zaštitu osobnih podataka. Pravo na podnošenje prigovora ostvaruje se prigovorom Agenciji za zaštitu osobnih podataka.

10.2. Korisnik je prihvaćanjem Ovih općih uvjeta obaviješten da Društvo prikuplja, obrađuje i koristi osobne podatke koje od njega zatraže djelatnici Društva.

11. Korisnik je dužan preuzeti predmet za koje je Društvo izvršilo uslugu u roku od 30 dana od dana zaprimanja predmeta koji je naznačen na Primki.

U slučaju da Korisnik ne preuzme predmet u roku od 30 dana Društvo protekom roka od 60 dana ima pravo raspolagati predmetom, te će sukladno Zakonu o zbrinjavanju tekstilnog otpada nepreuzeti predmeti predati Caritasu ili društvu za zbrinjavanje otpada Z.I.T.O.

12. Društvo vrši usluge sukladno važećem cjeniku koji je dostupan u svakoj poslovnici Društva. U slučaju da pojedine usluge u određenom razdoblju budu na akciji isto će biti navedeno u svakoj od poslovnica društva.

13. Na sve odnose između Korisnika i Društva koji nisu definirani ovim Općim uvjetima primjenjuju se na odgovarajući način važeći propisi Republike Hrvatske.

14. Za rješavanje sporova proizašlih iz ili u svezi s uslugama Društva bit će stvarno nadležan sud u Republici Hrvatskoj.