LEMIA

Imate pitanje? Prijedlog?

KONTAKTIRAJTE NAS

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Najbrže pronađite odgovore na pitanja u formi ispod, ukoliko vaše pitanje nije odgovoreno, slobodno nas kontaktirajte!

Popis i interkativnu kartu naših poslovnica sa informacijama poput radnog vremena, točnog naziva ulice i napomena možete pogledati na ovom linku

Cijene usluga koje LEMIA pruža možete pogledati klikom na karticu “USLUGE” u glavnom meniju web stranice.

Najčešće pitanje u  kemijskim čistionica u EU (izloženo na godišnjem okupljanju Udruga kemijskih čistionica 2018) je upravo to pitanje. Profesionalci smo i dajemo sve od sebe kako bi uklonili sve mrlje. Ograničeni smo deklaracijom, duljinom stajanja mrlje, tretiranja mrlja s poluprofesionalnim sredstvima kod kuće te strahom od gubitka boje ako agresivnije tretiramo mrlju 

Trošimo vrijeme, sredstva, transport i moramo naplatiti uslugu bez obzira na rezultat. 

LEMIA ima 14 poslovnica u Zagrebu, ali samo na tri lokacije možete dobiti expresnu uslugu:

• Našićka 8

• Slavonska avenija 6

• Lučko- Puškarićeva 104c. 

Ostale lokacije su sabirnice i čeka se najmanje 3- 4 dana.

Većina proizvođača ne testira odjevne predmete prije stavljanja deklaracije. Svi dodatci na predmetu nisu pokriveni deklaracijom ( perlice, cirkoni, dodatci od skaja i sl.) te ne možemo znati njihovu postojanost.

Razloga je više! Tekstil na tržištu je upitne kvalitete, radi se od recikliranih vlakana koje više nisu jednakog roka valjanost, roba je šiva u zemljama Trećeg svijeta… Puno je čimbenika koji utječu na kvalitetu te mi kao čistionica ne možemo utjecati na njih niti snositi odgovornost. Iz tog razloga vas upozoravamo i molimo na potpis o suglasnosti na vlastitu odgovornost. 

Postoje dva najčešća problema oko čišćenja sakoa. Prvi je trajnost flizelina, posebnog materijala koji drži formu sakoima. Ako je dotrajao ili neprofesionalno pričvršćen prilikom šivanja, popustiti će prilikom čišćenja. 

Sako se po deklaraciji često ne može prati vodenim putem, a mrlje od npr. znoja ne odlaze u kemijskom čišćenju. Često trebamo vašu suglasnost radi postupanja mimo deklaracije, radi boljeg rezultata. 

Možemo samo reći : Pokušat ćemo! Nastalu je mrlju bolje ne tretirati prije dolaska u kemijsku čistionicu. Rezultat nakon naše intervencije može biti samo jednak ili bolji, ovisno o vrsti mrlje. 

NISTE NAŠLI ODGOVOR?

Kontaktirajte nas

Ispunite kontakt formu

kontakt informacije

E-Mail Adresa

lemia@lemia.hr

Rekamacije

reklamacije@lemia.hr

Telefon

01 6530 711

Društvene mreže

Želite primati najnovije LEMIA Novosti?

Pretplatite se na naš Newsletter i saznajte prvi sve novosti, akcije i ponude koje smo vam pripremili.

AKCIJA RUJAN - 20% POPUSTA NA ČIŠĆENJE BALONERA
+